Salam sejahtera,
Dari meja: Yiedpozi

Saya adalah designer dari Malaysia yang ingin membantu mereka yang mahu mendapatkan design header yang menarik. Matlamat saya ialah mahukan kepuasan pelanggan. Di sini, saya menyediakan servis design header dengan harga yang berpatutan. Saya ingin membantu anda untuk mendapatkan header yang menarik untuk blog anda.

Anda tidak perlu lagi untuk membuang masa berjam-jam malahan berhari-hari pun ada untuk design header kerana saya ada di sini untuk membantu anda. Anda bayar, saya buat. Saya design, anda puas hati. Anda puas hati, saya senyum! Kenapa saya senyum? Jawapannya sudah ada di atas.

Ok. Sekarang cuba tengok hasil kerja saya pula.


My Artwork

My Artwork

My Artwork

My

My Artwork

My Artwork

My Artwork

My Artwork

My Artwork

My Artwork

My Artwork

My Artwork

My Artwork


Macam mana? Menarik?

Harga?? Jangan bimbang. Kerana harga yang saya tawarkan adalah berpatutan. Harganya ialah cuma RM20 sahaja.

BERMINAT? JADI APA YANG DITUNGGU LAGI???

RM20 SAHAJA!!!


Ikhlas,

Yiedpozi
yiedpozi@gmail.com
http://www.yiedpozi.com/
http://www.facebook.com/yiedpozi

P.S: Saya juga menyediakan servis design banner dan profile fanpage. Jika berminat, bolehlah PM saya di Facebook.



Sila Tinggalkan Komen Anda...